
The effect of computer–assisted language learning (CALL)/web-based instruction on EFLlearners’ general and academic self-efficacy 1394/04/16 17:48:06
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Mehrnoosh Hashemipourزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : ACADEMIE ROYALE DES SCIENCES D OUTRE-MER BULLETIN DES SEANCES

The effects of explicit and implicit instructional techniques (glossing semantic mapping,and imagery) on l2 vocabulary comprehension and production 1394/03/19 15:37:18
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Soheila Sepahianزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : ACADEMIE ROYALE DES SCIENCES D OUTRE-MER BULLETIN DES SEANCES

The Effects of Explicit and Implicit Instructional Techniques on Iranian EFL Learners’ Comprehension and Production of Lexical Collocations 1394/03/03 15:12:55
نویسندگان : Abbas Ali Zarei Nazanin Tondakiزبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : ACADEMIE ROYALE DES SCIENCES D OUTRE-MER BULLETIN DES SEANCES
دسته بندی مقالات
- 9119 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3343 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4159 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5725 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1097 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13790 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1312 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1255 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4