نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

The effect of computer–assisted language learning (CALL)/web-based instruction on EFLlearners’ general and academic self-efficacy 1394/04/16 17:48:06

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Mehrnoosh Hashemipour
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : ACADEMIE ROYALE DES SCIENCES D OUTRE-MER BULLETIN DES SEANCES

The effects of explicit and implicit instructional techniques (glossing semantic mapping,and imagery) on l2 vocabulary comprehension and production 1394/03/19 15:37:18

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Soheila Sepahian
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : ACADEMIE ROYALE DES SCIENCES D OUTRE-MER BULLETIN DES SEANCES

The Effects of Explicit and Implicit Instructional Techniques on Iranian EFL Learners’ Comprehension and Production of Lexical Collocations 1394/03/03 15:12:55

نویسندگان : Abbas Ali Zarei Nazanin Tondaki
زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 محل پذیرش : ACADEMIE ROYALE DES SCIENCES D OUTRE-MER BULLETIN DES SEANCES